Els nostres serveis
Gestió reclamacions
Gestió de reclamacions per operacions amb targeta (frau, mercaderia, import...) o realitzades en comerços.
App de reclamacions que permet al titular de la targeta realitzar la reclamació .
On Boarding (KYC)
Anàlisi de scoring de risc dels clients per a la concessió de targetes.
Compliment dels estàndards definits pel banc per a la captació de comerços.
Compliment PCI
Suport en l' emplenament de qüestionaris SAQ
Suport als comerços per al compliment de la normativa de les marques de targetes (PCI DSS)
Control del frau
Gestió d' alertes d' operacions fraudulentes
Anàlisi dels patrons de frau
Implantació de regles de negació
CC especialitzat
Serveis Call Center d' atenció telefònica a titulars de targetes i a comerços
Suport i formació a oficines bancàries
Anàlisi denegades
Valoració de motius de denegació d' operacions
Optimització d' operativitat mitjançant la reducció dels volums d' operacions denegades
Campanyes específiques
Recuperació de comerços inactius o amb baixa activitat
Reactivació o recuperació de terminals de pagament
Recobro
Anàlisi i gestió de cartera amistosa.
Assessorament al client.
Suport a comptabilitat.
Control de carteres Prejudicial i Judicial.
Embargaments
Gestió de fitxers d' embargaments d' Administracions Públiques a compte de clients amb terminals de l' Entitat Elaboració d' informes específics per a bancs i AA.PP.
Conciliacions
Reclamacions d' operacions amb comerços i titulars.
Conciliacions amb processadors.
Imputacions comptables generades per la gestió de les reclamacions tramitades.
Crèdit al consum
Prospecció comercial
Aprovació i formalització
Oferta i contractació
Gestió de carteres
Televenda
Assessorament i venda de serveis de mitjans de pagament virtual (prevenda, venda, integració tècnica). Suport tècnic a clients de cartera. Modificacions de dades/serveis addicionals de clients actius.