Externalització de serveis financers

Reinventem els serveis d'externalització

Externalització de processos de negoci

En Grup Diusframi, oferim als nostres clients solucions i serveis especialitzats d'alt valor afegit, posem focus en la millora contínua dels processos de back office, que garanteixen una major eficiència i productivitat en gestions i processos non core.

Orientats principalment a externalització de serveis per al sector bancari, posem a disposició dels nostres clients la nostra tecnologia i la gestió de personal expert en normativa de les marques nacionals i internacionals.

Valors diferencials dels nostres serveis BPO

La col·laboració que al llarg de tots aquests anys ha realitzat Grup Diusframi amb les entitats bancàries ha generat una confiança que ha servit per assolir l'èxit mutu. Aquesta confiança, és clau a l'hora de deixar a les nostres mans gran part de la seva gestió Back Office.

 

La nostra revisió constant dels paràmetres de qualitat, la tecnologia aplicada i comptar amb experts amb una trajectòria més que provada, fa que siguem una aposta segura per ser un partner de valor per als nostres clients.

EXPERIÈNCIA I ESPECIALITZACIÓ

Més de 30 anys especialitzats en mitjans de pagament per als principals bancs

SERVEIS BPO INTEGRALS

Gestió de les operacions realitzades per usuaris i comerços

INFRAESTRUCTURA TECNOLÒGICA

Solucions d' automatització amb els més alts estàndards de qualitat i seguretat

CONSULTORIA I POSADA EN MARXA

Perquè el procés d' externalització sigui el més eficient i senzill per al client

FLEXIBILITAT I ADAPTACIÓ

Adaptació a les necessitats del client, integrant-nos en els seus sistemes

Els nostres serveis

Gestió reclamacions

Gestió de reclamacions per operacions amb targeta (frau, mercaderia, import...) o realitzades en comerços.
App de reclamacions que permet al titular de la targeta realitzar la reclamació .

On Boarding (KYC)

Anàlisi de scoring de risc dels clients per a la concessió de targetes.

Compliment dels estàndards definits pel banc per a la captació de comerços.

Compliment PCI

Suport en l' emplenament de qüestionaris SAQ

Suport als comerços per al compliment de la normativa de les marques de targetes (PCI DSS)

Control del frau

Gestió d' alertes d' operacions fraudulentes

Anàlisi dels patrons de frau

Implantació de regles de negació

CC especialitzat

Serveis Call Center d' atenció telefònica a titulars de targetes i a comerços

Suport i formació a oficines bancàries

Anàlisi denegades

Valoració de motius de denegació d' operacions
Optimització d' operativitat mitjançant la reducció dels volums d' operacions denegades

Campanyes específiques

Recuperació de comerços inactius o amb baixa activitat

Reactivació o recuperació de terminals de pagament

Recobro

Anàlisi i gestió de cartera amistosa.

Assessorament al client.

Suport a comptabilitat. Control de carteres Prejudicial i Judicial.

Embargaments

Gestió de fitxers d' embargaments d' Administracions Públiques a compte de clients amb terminals de l' Entitat Elaboració d' informes específics per a bancs i AA.PP.

Conciliacions

Reclamacions d' operacions amb comerços i titulars.
Conciliacions amb processadors.
Imputacions comptables generades per la gestió de les reclamacions tramitades.

Crèdit al consum

Prospecció comercial

Aprovació i formalització

Oferta i contractació

Gestió de carteres

Televenda

Assessorament i venda de serveis de mitjans de pagament virtual (prevenda, venda, integració tècnica). Suport tècnic a clients de cartera. Modificacions de dades/serveis addicionals de clients actius.

La nostra eina de gestió

A més de comptar amb els millors professionals experts en gestió BackOffice, normativa i seguretat, Grup Diusframi reforça els seus serveis BPO amb solucions tecnològiques que ens permeten oferir la màxima eficiència i automatització de processos del mercat.

Logo D-Claims

DCLAIMS

Gestió integra de la disputa, de principi a fi
Adaptada als canvis normatius
Pre-anàlisi de les operacions
Baixa o fins i tot nul·la intervenció de les oficines bancàries.
Dashboard, KPIs e Informes ad-hoc
Signatura i referència digital en les disputes
Tractament de targetes caducades, bloquejades i inexistents
Automatització amb tecnologia BPM, OCR i RPA

Algunes magnituds

D' experiència
0 anys
Especialistes en gestió BackOffice
0
Expedients gestionats a l' any
+ 0
Madrid / Barcelona
0 seus

Monitoratge i Reporting

Aportem intel·ligència i predicció davant la necessitat d'accions

Anàlisi de dades

El nostre equip expert en BI genera informes de valor per als nostres clients

Monitoratge d' alertes, amb anàlisi de desviacions i detecció d' anomalies

Suport end-to-end des de la gestió i monitoratge de les dades

Millora contínua

Evolucionem les nostres eines i processos de BPO, permetent una major automatització i eficiència en els processos Back Office dels nostres clients.

Confeccionem accions que milloren l'experiència dels nostres clients, i l'eficiència del nostre servei.

Certificacions

ISO 9001

Sistema de Gestió de Qualitat

ISO 14001

Sistema de Gestió Ambiental

PCI DSS

Compliance PCI DSS

Certificació de seguretat de la informació

ISO 27001

Seguretat de la informació

Necessites més informació?

Descobreix com podem ajudar-te