Solució de gestió integral postvenda per a concessionaris de vehicles on l' experiència del client és la pedra angular de la seva estratègia
Aplicació essencial per al control i seguiment dels clients que permet oferir la millor atenció al client possible, ajudant en la seva fidelització i transmetent una imatge de qualitat.
La nostra solució representa el sistema de gestió integral de la Postvenda, situant l' atenció al client en l' eix central del servei de Postvenda, establint un seguiment minuciós del client i del servei que el concessionari li ofereix.
Gràcies a la nostra solució es pal·lien les mancances existents, ja que en l'actualitat cap paquet de programari contempla les necessitats integrals de la postvenda, en tot cas aplicacions soltes i en molts casos obsoletes.
La nostra plataforma ofereix solucions modulars, personalitzades, senzilles i fàcils d'implementar; mantenint la presència corporativa del client amb un alt nivell de disseny, reduint costos i elevant altament la productivitat.
De manera segura i centralitzada, ràpida, sense complicacions i sense inversions tecnològiques; proporcionem aplicacions i serveis des de centres de dades remotes a diferents tipus d'usuaris a través d'internet o xarxes privades.
Integració amb els principals DMS del mercat
Integració amb centraleta telefònica
Integració de pagaments amb i sense contacte
Planificador de serveis i tasques
Automatització de processos
Gestió de cites i assignació de recursos
Accés multi-dispositiu i multi-usuari
Seguretat i centralització de la informació
Alertes i mòduls de comunicació amb clients
Quadre de comandaments
Indicadors clau per al concessionari
Generació d' informes personalitzats
- 25%
Reducció dels temps per fixar la cita
- 30%
Reducció dels temps d' espera en recepció
Processos de gestió automàtics, amb càrregues de taller diàries i paràmetres de configuració precarregats
Informació in-situ al client a través de panells o pantalles informatives
Que desencadena els processos definits per a una atenció personalitzada
A través de les enquestes i interaccions realitzades amb un client durant el cicle d' atenció del concessionari
Gestió d' incidències i trucades
Visualitza el mapa de processos d' una forma ràpida i senzilla
Grup Diusframi 2023. Tots els drets reservats.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la seva experiència mentre navega pel lloc web. D'aquestes, les cookies que es classifiquen com a necessàries s'emmagatzemen en el seu navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza aquest lloc web. Aquestes cookies s'emmagatzemaran en el seu navegador només amb el seu consentiment. També té l'opció d'optar per no rebre aquestes cookies. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes cookies pot afectar la seva experiència de navegació.