Eina de gestió de chargebacks i altres gestions de Backoffice bancari
Grup Diusframi ofereix als seus clients una potent eina basada en la tecnologia més avançada, amb la qual poder gestionar els chargebacks d'una forma àgil i efectiva, evitant processos tediosos i costos a nivell de temps i recursos.
DClaims és un programari especialitzat en la gestió de chargebacks, creada per i per a experts en el sector de mitjans de pagament, amb informació actualitzada i adaptada tant als canvis normatius, com a les necessitats de cada client.
Aprofita les tecnologies actuals, permetent la reducció d'errors i millorant la consistència del procés:OCR/ICR, ML, BPM, RPA ... i connexió amb altres aplicatius
Experts en entorns nacional i internacional. Processos basats en el compliment de la normativa de les marques VISA, MasterCard, American Express, Multibanco, etc.
Comptem amb un equip expert especialitzat en el manteniment en les connexions amb les marques.
Els automatismes implementats permeten una reducció substancial de la càrrega operativa i per tant del personal assignat.
La solució permet una fàcil adaptació als canvis normatius, així com l' autogestió, monitoratge i seguiment per part de l' entitat.
Solució en constant evolució i liderada per experts.
Lograms en cada fase del cicle de vida de les disputes
Accés omnicanal, autoservei disponible i integració amb sistemes de l' entitat, processador i marques
Generació de regles de negoci i implantació de tecnologia de sistemes OCR/ICR de reconeixement d'imatges
Pre-anàlisi d' operacions per filtrar els motius possibles de reclamació i filtres de recerca d' operacions per a l' alta d' expedients
Reducció dels terminis de tramitació d' expedients. Incorpora gestor documental, tractament de bústies de correus i seguiment online de les disputes
Pre-anàlisi d' operacions per filtrar els motius possibles de reclamació i filtres de recerca d' operacions per a l' alta d' expedients
Tractament d' incidències amb targetes caducades, bloquejades i inexistents; Gestió documental i referència digital en les disputes
El procés d'alta guiada minimitza el percentatge d'error en la selecció del motiu i permet una gestió òptima de la disputa
Les dades aporten informació clau per al procés de la gestió de la disputa i poden ser utilitzades per configurar regles
Comunicació de canvis en la disputa o enviar alertes de termini i recordatoris a clients i gestors, mantenint-ne una traçabilitat
Documentació generada segons normativa i adaptada a cada motiu de reclamació, minimitzant accions manuals i errors
DCLAIMS, disposa d' un motor de regles de negoci que permet la seva adaptació als processos de l' entitat.
Per a una gestió eficient dels processos operatius, DCLAIMS integra diverses comunicacions amb el processador
En l' alta o modificació de la reclamació, s' avaluen les regles de negoci i s' executen automàticament aquelles que compleixin les condicions marcades.
La descàrrega/incorporació massiva de documentació per a múltiples operacions d'una reclamació, agilitza el treball dels agents per a les disputes
Periòdicament, el sistema revisa si hi ha disputes que compleixen les condicions per enviar alertes, recordatoris a client o comunicacions periòdiques a sistemes externs
La gestió integrada de segones accions, a través de les bústies de correu, redueix els temps de gestió manuals i centralitza la gestió en una única eina.
Facilita la connexió amb serveis REST aliens i permet la seva configuració. Permet l' enviament o descàrrega d' informació des de sistemes de tercers.
Informes de seguiment, segons necessitats del client. Indicadors per estats, motius i terminis de gestió.
DCLAIMS és una eina basada en els més alts nivells de seguretat i desenvolupada en base al compliment de les normatives exigides pel sector dels mitjans de pagaments.
Validació de l' autenticitat dels formats, a través dels bytes màgics de capçalera, per tal d' evitar pujades de fitxers malicioses a través de les interfícies.
Qualsevol incident de seguretat activarà el nostre equip DFIR, i serà gestionat. Investigació i generació d' informe del cicle de vida complet de l' incident i les evidències pertinents
El tractament de dades, es realitza en punts aïllats del sistema, en compliment de la normativa.
Gràcies a un SIEM podrem veure un monitoratge en temps real d'esdeveniments, amb notificacions i informació de seguretat, permetent identificar un atac o amenaça.
La solució del client, es desplega en un entorn aïllat amb emmagatzematge de dades a Europa.
El sistema es troba desplegat en alta disponibilitat a Azure, amb redundància de frontals web, APIs i repositoris de dades.
Grup Diusframi 2023. Tots els drets reservats.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la seva experiència mentre navega pel lloc web. D'aquestes, les cookies que es classifiquen com a necessàries s'emmagatzemen en el seu navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza aquest lloc web. Aquestes cookies s'emmagatzemaran en el seu navegador només amb el seu consentiment. També té l'opció d'optar per no rebre aquestes cookies. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes cookies pot afectar la seva experiència de navegació.