Centre de suport i gestió
Eina de HelpDesk especialitzada en la gestió unificada de bústies de correu, per als serveis de BackOffice dels nostres clients; permetent gestionar totes les bústies de suport des d' una única vista, assignar els tiquets a cada agent o grup a través de regles configurables, assegurar el compliment de SLA i millorar el coneixement i la qualitat d' atenció al client.
Gestió unificada
Centralitza totes les peticions, facilitant als agents l' organització del treball.
Millor atenció al client
Coneix tota la informació del client, independentment del canal d' atenció.
Multicanal
Integració multicanal de les peticions rebudes des de diferents canals.
Eficiència i integració
Processos definits, guiats i fàcilment integrables amb altres sistemes.
Grup Diusframi 2023. Tots els drets reservats.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la seva experiència mentre navega pel lloc web. D'aquestes, les cookies que es classifiquen com a necessàries s'emmagatzemen en el seu navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza aquest lloc web. Aquestes cookies s'emmagatzemaran en el seu navegador només amb el seu consentiment. També té l'opció d'optar per no rebre aquestes cookies. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes cookies pot afectar la seva experiència de navegació.