Virtual Desk

Centre de suport i gestió

Gestió unificada de bústies de correu

Eina de HelpDesk especialitzada en la gestió unificada de bústies de correu, per als serveis de BackOffice dels nostres clients; permetent gestionar totes les bústies de suport des d' una única vista, assignar els tiquets a cada agent o grup a través de regles configurables, assegurar el compliment de SLA i millorar el coneixement i la qualitat d' atenció al client.

Principals beneficis:

icon1

Gestió unificada

Centralitza totes les peticions, facilitant als agents l' organització del treball.

icon2

Millor atenció al client

Coneix tota la informació del client, independentment del canal d' atenció.

icon3

Multicanal

Integració multicanal de les peticions rebudes des de diferents canals.

icon4

Eficiència i integració

Processos definits, guiats i fàcilment integrables amb altres sistemes.

Gestió unificada de tiquets

Gestió de SLAS

Gestió de relacions amb client

Integració amb altres eines

Integració amb altres eines

Necessites més informació?

Descobreix com podem ajudar-te