Atenció al client

Generació de valor en les relacions multicanal d' atenció al client

Suport

Experiència i especialització

Grup Diusframi posa a disposició dels seus clients un servei Call Center orientat a la creació de valor en les relacions multicanal d'atenció al client.

La nostra experiència de més de 30 anys en el mercat, la infraestructura tecnològica i, el més important, la qualitat i especialització del nostre equip humà, ens permet assolir el nostre principal objectiu: millorar l'experiència i satisfacció dels nostres clients.

Posem tot coneixement i experiència perquè el procés d'externalització sigui el més eficient i senzill per al client.

Valors diferencials del nostre servei de Call Center

Imatge4

Experiència i especialització

Imatge3

Estructura organitzativa

Imatge5

Infraestructura tecnològica

Imatge6

Consultoria i posada en marxa

Imatge7

Formació i millora contínua

Característiques del nostre Call Center

  • Acreditacions de primer nivell que garanteixen la qualitat en els serveis prestats.
  • Centres operatius homologats.
  • Coneixement expert a nivell sectorial i funcional.
  • Prima per consecució d' objectius: Resolució On Line sense desplaçament tècnic.
  • Metodologia pròpia d' extracció del coneixement del procés i millora de l' eficiència en els serveis externalitzats.
  • Capacitat operativa i de gestió.
  • Ús intensiu de la tecnologia en tots els àmbits de l' empresa.
  • Multi-idioma: Atenció en Castellà, Català, Anglès, Portuguès, Francès i Italià. 
  • Omnicanalitat (Telèfon, Correu electrònic, Xat/Whatsapp, IVR/Voice-bots)
Call Center

Invertim en tecnologia, processos i formació

Amb l'objectiu d'oferir als nostres clients els millors resultats en cada servei, invertim de forma contínua en millorar els nostres processos, les nostres eines de gestió i en la formació i motivació dels nostres empleats.

Comptem amb eines pròpies de gestió, mesurament, control i reporting.
Revisió contínua dels processos amb l' objectiu de millorar l' eficiència i qualitat del servei.
Realitzem plans de formació específics per perfil, i incentivem la consecució d' objectius.

Serveis Call Center

Fem estudis de Customer Experience en cada projecte, la qual cosa ens permet millorar contínuament els nostres serveis i garantir els més alts nivells de qualitat i satisfacció del client.

Atenció al client

  • Segmentació per perfils
  • Multicanalitat
  • IVR
  • Enquestes
  • Monitoratge i Control
Atenció client

Televenda

  • Plataforma CRM pròpia
  • Normalització i Qualificació
  • Generació i tractament de Leads
  • Omnicanalitat
Televenda

Suport

  • Eina de gestió pròpia
  • Contacte nivell 1 i 2
  • Assistència Remota
  • Garanties de resolució (FCR)
  • Qualitat i compliment de SLAs

Avaluació i Reporting

Analitzem, mediem i avaluem de forma contínua els nostres resultats i l'acompliment dels nostres agents, generant informes de valor per als nostres clients i per a la millora del nostre servei.

Anàlisi de dades
Equips experts en anàlisi de dades i eines pròpies de seguiment del servei
Eina de control pròpia
Plataforma amb informació en temps real per als nostres clients
Informes personalitzats
Informes personalitzats a mida per a cada servei i client, quadres de comandaments i KPIs
Agents Call Center
0
Trucades gestionades a l' any
+ 0
First Call Resolution (FCR)
0 %
Satisfacció Clients (SAC)
0 /10

Suport especialitzat

Alguns dels nostres serveis destacats de suport especialitzat

Atenció client

Suport Operatiu

Suport especialitzat de l' equip d' operacions per al manteniment de qualsevol dispositiu electrònic: Filtre telefònic de la intervenció, atenció de consultes i resolució d' incidències...

Servei Integral ecommerce

Servei integral Ecommerce

Acompanyem el client en la integració amb èxit del seu TPV Virtual en totes les fases del procés: assessorament de la millor solució Ecommerce, contractació, integració i suport postvenda.

Venda, formació i suport

Venda, formació i suport

Oferim als nostres clients un servei prevenda i postvenda, tant de solucions pròpies com de tercers, amb incomparables resultats de captació, fidelització i satisfacció d'usuaris. 

Les nostres eines de gestió

A través de l'Ecosistema ORION, gestionem de forma centralitzada tots els nostres serveis d'atenció al client, televenda i suport operatiu.

Certificacions

ISO 9001

ISO 14001

ISO 27001

PCI DSS

Sistema de Gestió de Qualitat

Sistema de Gestió Ambiental

Seguretat de la Informació

Compliance PCI DSS

Necessites més informació?

Descobreix com podem ajudar-te